13 September, 2010

..: : Aidilfitri 2010: :....

.....Maaf Zahir & Batin....

Salam Aidilfitri diucapkan kepada semua yang mengenali kami sekeluarga, kepada mereka2 yang melawat-lawat blog ini wpun saya xkenal...xketinggalan juga kepada mereka2 yg secara tidak sengaja@sengaja terjumpa blog ini...kami sekeluarga ingin memohon ampun & maaf, andaikata ade kata yg keterlaluan yg menyingung mana2 pihak, mohon dihalakn mkn & minum kami...njalok ngapuro....hehehe...



Aidilfitri tahun ini lebih bermakna,kerana khadiran si comel kami...Aisy ku sayang...maka kami beraya bertiga thn ni, alhamdulillah....thn depan..???insyaAllah andai dipnjgkn umur braya bertiga lg...hehehe...1 syawal disambut di kg ibu...banting...smpi 2 syawal...hehehe...syawal ke 3 blk melaka pulak....skrg ade di Melaka...



Kisah Aisy di hari raya....:

1. pagi2 raya dah siap pkai bj raya, dah wangi2 n smua org dah siap...dia "er erk" pulak...hehehe.....

2. Hari raya pertama Aisy cuma beraya umah Onyang (nenek ibu) je...sbb rmai sngt yg dtg umah nenek (emak ibu).

3. Gigi kedua Aisy dah tumbuh...bleh gigit mknn dah....n agak xsedap bdn la skit since raya ke2...tp alhamdulillah,xde la smpi demam....

4. Dah pndi salam kalo jmp ngan sedara2...semua org dia nak salam....tp kalo org yg nak salam ngan dia,dia xnak pulak...hehehe

5. Dapat duit raya....hehehe...duit tabung aisy dah btmbh....tq nenek2, atuk2, ,aunty2 n uncle2 yg bg aisy duit raya...thn depan insyaAllah bleh bg lg...hehehehe....



Again,

Selamat hari raya & maaf zahir batin....









tatatititutu.....



Shida'Z sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone

Powered by ShowMeBlogger.com

01 September, 2010

Aisy today turn to 9 month....



Hari nie 1 Sept 2010 maka genap la Aisy 9 bln....cepat btl masa berlalu...Aisy pun dah pandai macam2...yg paling pandai melekat kat ibu..hehehe...sbb Aisy dah mula kenal org,so dia dah mula xnak kalo org yg dia xkenal nak amik dia...

Kat umah,Aisy pun dah banyak tlg ibu "kemas" rumah....tlg ibu "lipat kain"....hehehe....Disebabkan Aisy dah mula bljr bdiri sendiri,so smua meja & kerusi mjadi mangsa utk dia btatih...dgn itu...byk juga la adegan...'kedebuk'..."kapook'....asyik jatuh je.....alhamdulillah, so far xde la jatuh smpi mengakibatkn kecederaan yg seriuos...



Dan yang paling menyeronokkn hari ini....Aisy 1st teeth is appeared...seronokya...nasib baik xdemam lg mcm hari tue...susuh hati tgk dia demam......



Moga Aisy membesar dengan sihat jadi anak yg solehah.... ibu n papa syg Aisy...



Shida'Z sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone

Powered by ShowMeBlogger.com